jom klik klik dan klik lagi!!!

Saturday, October 24, 2009

xde keje la

ni la fans gossip girl-seha aka b n hajar aka s
our loving drama

semalam aku dh xda keja,so...
aku ulang tgk 'geng pengembaraan bermula'!!!!!!heeeeeeeee
best la jgk wlupn dh ulang tgk berpuluh kali...
aku tgh tnggu kwn aku blik dr matrik die n bwk blik dvd gossip girl....
xsabarny nk tgk n hrap2 aku dpt lg advance dr seha kt tv...(jgn marah ye seha cyunk)
aku nk tau ape jd kt serena n dan at the end...unlike seha yg lg berminat ngan chuck(die obses ngan ed westwick) dan blair(she's cute tp mls nk admit dpn seha)
didi pn dh start minat after aku n seha ajak die tgk...kitorg dikira pminat yg 2 obses la ngan cita ni smpai gne nme s n b untuk gelar diri kitorg...haha....
in my next post,aku nk review pasal novel hlovate plak...

1 comment:

Unknown said...

Haha yesss finally ko mengaku blair comel!! Hahaa i had to screenshot this.bukti kot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...