jom klik klik dan klik lagi!!!

Saturday, August 13, 2011

Giveaway from Moscow by Miszlullaby




Sekarang tgh musim saya nak join GA (giveaway) dan kali nak join GA dari ML aka miszlullaby. Saya tau blog ML ni dari blog senior saya eqacashperlala. ML ni antara blogger yg saya sgt adore. Bakal doktor mean sgt2 pandai la kn. Ingat senang nak study medic. Saya yg study pharm ni pun dah nk tunggang terbalik dah. ML ni jgk sgt pandai masak dan very ladylike. Dia selalu share pasal resipi-resipi yg dia masak and buat make-up tutorial kt blog dia. Senang-senang jom la terjah blog ML ni ye.


So, ML ni baru habis study medic kt Moscow dan dia nak bg hadiah special dari sana. Jom la kita memeriahkan GA dari ML ye kwn2. Sesapa yg minat nak join boleh la klik je banner comel kt atas 2 ye.




Kat sini saya nak tag blogger kesayangan saya.


3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...