jom klik klik dan klik lagi!!!

Monday, May 9, 2011

MAMA!!! LOVE YOU~~~


MAMA!!!! HAPPY MOTHER'S DAY!!!!


Dah lambat pn saya nak wish jugak. Nak buat cmn dh hari ni baru ada semangat nak update blog yg dah bersawang + anai2. Tah2 lelabah ngan anai2 pn x lalu nk singgah blog saya. Padan la muka kan dah malas giler nak update blog. Haiiissssshhhh~~~~




Sempena Hari Ibu ni saya nak ucap SELAMAT HARI IBU kpd my one & only mama PN. SALASIAH SAMSURY. You the best MAMA in the world!!! MUAAAHHHHHXXX!!!!




Terima kasih mama sebab dh lahirkan saya kt dunia ni n dgn sabarnya layan karenah saya yg terlampau manja ni. Thanks lagi sbb dah syg selama ni & saya tau mama akan tetap syg sampai bila. Saya pn sentiasa akan syg mama.Thanks lagi lagi sbb selalu susah payah n tunaikan apa yg saya nak selagi mama mampu. 




 Mama, thanks jgk sebab selalu tolong saya kemaskan bilik yg berselerak sampai dh x tau nk jejak kaki kt mn sebab terlampau byk barang. Mama pn selalu jugak tolong basuh baju saya yg selalu tukar baju tapi x reti2 nak basuh baju sendiri. *sebak* Terima kasih mama sebab selalu tolong saya siapkan kerja sekolah,basuh kasut sekolah (tapi rasa cm abah yg tolong basuhkan T.T ), dan marahkan saya kalau dpt no. teruk kt sekolah. Kalau x kena marah mana nk rajin kn.. =)




Mama, tq sbb bagi saya mata sepet ni, kulit yg putih ckit dr KAK CHIK, pipi berlubang yg saya suka n jadikan saya org yg berguna.(berguna ke?hahaha...) Kalau nak tq kt mama mmg smpai bila2 la x habiskan sbb terlampau banyak sgt benda yg mama dh buat utk saya. Thanks mama for everything. 

ok fine~~ nak ambik gambar pn nak nangis. Annoying sgt haku ni.Sabar ye mama.. :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...