jom klik klik dan klik lagi!!!

Monday, February 14, 2011

eksperimen PNS dan si Katak CUTE!!!!!!

wahhhhh!!! Dah seminggu lebih x update.Biasa la bila dh start kelas,mula la bz tahap melampau. Hari ni rasa la relax ckit sbb esok CUTI!!! HOYEAAHHH!!!



Hari ni ader eksperimen n saya dpt tau kitorg kena guna seekor katak!!OMG!!! Saya adalah org paling takut dgn binatang b'kulit licin n lembab.WEKKK!!!cakap saja pn sudah nak muntah.



Seriusly rasa mcm nak amik mc je hari ni.x sanggup la saya nak tgk katak.Dgr bunyi pn haku dah alergik ni suh haku g dekat2 ngan die. XNAK!!!

Tapi terpaksa la jgk pg n buat eksperimen 2 kn. Tapi bila dah tgk katak, rasa takut 2 hilang sikit2. Tapi nasib la katak 2 dah disuntik spaya dia lumpuh n dh x boleh gerak2.Just mata yg kedip-kedip.Kesian gila mcm dia nak mintak kita kesiankn dia je.huhu..xsampai hati nya..



Tapi kesian 2 kejap je,bila dh lambat saya pakai koyak je kulit dia ngan tangan. HEBAT x???
Kalau kakak saya tau pasal ni mau nangis dia tgk adik dia yg gila pny berani.(Kakak saya 2x lebih takot katak)

Sebelum mula eksperimen. Muka gagah menahan takut.





Sebenarnya, katak antara my biggest fear. Xtau cmn boleh tetiba berani.Maybe sbb katak 2 x bergerak n bunyi. Tapi sgt bangga ngan diri sendiri. Boleh la citer kt cucu nanti.Mesti diorg pn bangga sma sbb NENEK BEDAH KATAK!!!! hahaha...



till then,daaaaa.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...