jom klik klik dan klik lagi!!!

Tuesday, January 4, 2011

bila penat berjogging otak malas mahu study..

penat!penat!!penat!!!
*
*
*
*
*

petang td pg joging wif my lovely frens iza,nina n teng2..thanks temankan saya ye syg2 sekalian.
Saya mengeluh penat bukan main tapi saya jgk la yg t'gedik2 ajak joging pusing USM ni.
Bila penat ni mula la malas nak stdy. Mcn azam baru saya nak p'baiki pointer? Haiiishhh..baru 2nd week dh give up ke?



Aiiiyaa CIK SITI~~~ (gaya apek citer p.ramlee)  *_*



Balik2 dr joging terus pekena lai ci kang. Bleh kurus ke cm 2? kadang2 x pe kot (ye sgt la 2).
 Saya rehat kejap before study x pe kn? ^^

daaaaaaaa.............


p/s: ada 1 baldi baju menanti dibasuh..bleh saya nak pengsan saja?? waaa~~~

5 comments:

DoRaEmoN LuRvE said...

sokong tajuk di atas.. kuikuikui~~

sheema said...

pegy basuh baju la hajar.
x payah nk pengsan2
HAHA

misscthajar said...

doraemon..
2 la..bila penat buat apa pn dh mlas.. @_@

misscthajar said...

sheema....
tolong la aku bsuhkn..waaa~~~ x larat..

NoR_NiZa said...

hahahahahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...