jom klik klik dan klik lagi!!!

Thursday, January 13, 2011

entry PANAS!!!

Dh lama x tulis entry baru tetiba kuar kn entry PANAS plak kn. Mesti korg ingt saya saja nk buat PANAS kn??

Ni bukan nak citer pasal mn2 artis PANAS yg kemenangan dia ramai org boikot, bukan jgk si gadis PANAS yg b'bikini kt Bali. Saya bukan ABG NARA ok. 

Klu nk baca semua cerita PANAS boleh klik kt SINI.

Saya sebenarnya nk luah perasan betapa PANASnya saya ngn sorg hamba Allah ni. 

X habis2 nk cari pasal ngan saya. Lu mmg bikin wa PANAS!!!!



Ader ke x PANAS, org 2 saja cakap benda yg nk bg sakit saya dgn sengaja!!!! Bukan sekali tapi dh byk kali plak 2. 

HAIIISSSHHH!!!!! 

Ada jgk org mcm ni. Dah lama gila sabar ngn mulut dia tau. Tgk saya lembut2 ni x reti nak marah org ke??? Tapi marah saya x der la sampai nak maki2 balik atau nak lempang sampai senget mulut dia yg PANAS 2. Sebab saya mmg bukan mcm 2. Saya akan PANAS sorg2 je ataupun citer kt someone trusted la. Saya x suka cari pasal atau gaduh ngan sapa2 tapi org sabar cmn pn ada had jgk kn??? (cepat angguk beramai-ramai) T_T

Utk si tuan empunya badan yg bermulut PANAS, bukan aku sorg je tau yg x puas hati n sentap dgn ank ok. 

 Tapi org lain pn sama mcm aku x nk cari pasal dgn ank sebab mcm aku mention kt atas, aku mmg x nak cari pasal dgn ank. Klu ank ader baca entry ni, pls la x payah nak ajak ramai2 tgk skrin laptop ank n tny aku cakap pasal sapa. Better jln terus pg depan cermin sbb aku mmg ckp PASAL ANK!!!!

2 comments:

oh! hot! damn! said...

aj, takot la~~~~

misscthajar said...

eh,x dak apa la intan..
muka mrah intan..saja nk kasi PANAS blog..
haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...