jom klik klik dan klik lagi!!!

Saturday, January 1, 2011

HARI KELUARGA SMSAH n SMKJ

hye everyone!!! 

HAPPY NEW YEAR!!! 


Sempena cuti new year semalam, abah join die reunion skool die kt ULU LENGGONG. SMSAH 2 singkatan utk sekolah menengan sultan abdul halim n SMKJ 2 sekolah menengah khir johari. Abah skol kt SMSAH masa form 4 n 5. Ok fine, skol abah adalah lebih hebat dr anaknya.. *merajuk*


Saya pn beria gila nk ikut sbb x pnah pg kolam air panas ulu lenggong smpi x pg meeting department souvenir (sorry sgt2) . Sampai2 je saya sgt la eksited tgk kolam 2 b'asap2. Trus cepat2 tarik mama pg sana (perangai budak2 kalah anak sedara haku). Abah dh jumpa kwn2 lama mmg la lupa kt kitorg. *sedih*
Tapi mmg serius lama diorg x jumpa. Ayah ckp dh dkt 40thun!!! Itu adalah 2x umur saya pd tahun 2011.


So, bg la dia peluang nk buat jejak kasih kn.


Byk la aktiviti yg diorg buat kr sana. Tapi kitorg dtg lewat sbb aktiviti dh mula mlm sblum 2 lg. Kira kitorg sempat join sukaneka pg 2 je. Walaupun x menang tapi still sgt2 la seronok kt sana.


So,jom kita tgk pic dr kmera lady yg x b'wibawa.. ooouuucchh!!!


































x sempat nk tulis caption sbb nk packing balik USM. t rajin2 saya edit..


daaaaa....

2 comments:

Myra Arshad said...

wuu . macam best ja p kolam ayaq panas. hehe. teringin. dah lama tak p :))

p/s : pheewiit, hajar da pndai belit belit shawl. i loike. hehehe

misscthajar said...

klu wk2 siang,kolam yg last pn mmg pnas sgt..

p/s: aku pkai mmg sememeh gila la tp cm ank ckp la
"mesti konfiden" haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...