jom klik klik dan klik lagi!!!

Wednesday, December 15, 2010

bosan di rumah baru nk ingt dekat blog..sory ye..

 dh lama sgt2 x update blog ni..bukan ader org nk bca pn..(x kesah pn)
klu nk ikut last post,dh dkat 10 bulan x post kt blog ni..cian kamu blog ye..
dlm 10 bulan ni dh mcm2 jd..
dh tinggalkan MATRIK tercinta n kwn2 tercinta jgk..waaaaa~~~(nanges kuat2)
dh masuk USM yg belum dicintai..siap ckp kt mak n abah masa minggu orentasi..

"CHEQ NK BALIK MATRIK!!!" sambil menangis..(sgt malu dgn diri sendiri)

tapi setelah hbis 1 sem,rasa mcm dh boleh addapt kot..
alhamdulillah dpt roomate,clasmate n ney frenz yg sgt2 baik.. tq korg..(syg korg sgt2)
tapi tetap matrik da baboom laaa...(taip smbil mata berkaca)
x bleh taip lg mata dg b'pinau2..(over sgt la u ni)
tgk gmbr k..



classmate paling best!!!

geng PONTENG...ayah n mama x baca kn blog ni..hehe..
(abaikan muka buruk saya) 
ni lg sorg.jgn harap boleh lepas ye atiyah..  :P
misshhh u... *nanges*

currently here~~ *ptut ubah nama jd USMB=universiti sering mahu balik*
(sila ketok kepala saya 2x..haiiishhhh)

new classmate
korg buat saya x menyesal amik farmasi  ^^
(sila terharu)

new roomate
thanks iza sbb lyan saya yg 3suku ni
(kali ni saya yg terharu *nanges lagi*)
group orentasi yg giler pny sempoi~~
(asyik mkn junk food yg d'menangi oleh group ni )*kenyang*










byk yg dah sy buat selama saya x update blog ni..klu rajin (penah ke??) saya akan citer secara detail.klu la kn

daaaa.............. (^_^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...