jom klik klik dan klik lagi!!!

Saturday, December 18, 2010

son or daughter??


TAHNIAH MALAYSIA!!!

sebenarnya baru lyak g final n blum menang lagi but still a BIG APPLAUSE utk malaysia :D

td tetiba jd anak lelaki abah bila sma2 tgk bola n siap tepuk2 dahi bila kitorg x puas hati..haiishhh.... klu x pndi main baik tgk snyap2 je dr asyik kutuk org.ahaha...ni p/s utk diri sendiri sbb abah adlah jguh bola masa dia muda2 dulu.abah mmg TERBAIK la!!!!

ni la abah masa tyme skool. (kepala lutut x nk cover ke?) klu readers n frens pndi teka la yg mn 1.
hint:muka abah sgt x sama ngn muka saya..

saya sebenarnya mmg x suka tgk bola.td pn kebetulan sbb smbil2 tgk MARI MENARI (tahniah pasangan RAZIF). saya mmg band la tgk bola sbb saya sgt emosional.mgkin klu mas klah sbentar td,saya akn type entry sambil mnangis. (sila ketok kepala sbb sgt MANJA). saya akan tgk bola smbil ttup muka dgn bantal bila psukan lwn nk serang psukan yg sy sokong.maafkan saya sbb t'lalu JAKUN tapi inilah saya.btw,sgt gembira dpt tman abah tgk bola sbb mak mmg la x minat siap t'tdur wlupn niatnya jga nk tman kami.terima kasih mak. :)

btw,tahniah sekali lg n good luck to MALAYSIA!!!!
daaaa.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...