jom klik klik dan klik lagi!!!

Thursday, December 30, 2010

minggu sibok saya!!

dh dekat smnggu xtulis apa2 kt blog saya. Dh mula sem baru n ofcoz la dgn semangat baru (ye la sangat) wlupn blum tahun baru lg. X sempat nk update blog spnjang kt USM. Klu rndu 2 smpat jengok sekilas sebelum terus cepat tutup konon2 nak stdy sblum trus tido ngan  buku atas katil..huhu.. mmg nk kena lempang betul la saya kn. (T.T)


Seronok jumpa2 balik kwn2 yg dh sebulan dh jumpa. Tapi dalam seronok2 2 ader sakitnya jgak. Ya ampun,kaki saya sgt mcm nk gila 2 hari pertama kt USM. Mn taknya,klu dh cuti 2 bkn nk bwk2 b'senam, asyik tido je kejenya.. HAIIIISHHHH (*_*)


Bila dh mula sem baru, mesti la lecturer2 nya smua baru2. Dh al tak tahu lecturer 2 perangai cmn,mau yg garang nk mampos cmn? x ke naya saya yg comey ni kena marah. *statement ni bleyh marah teruk2 k*
Tapi Alhamdulillah semua baik2.. wat saspen je... ^^


Harapkan yg terbaik utk sem ni n dapat la tebus result saya yg TAK DER PERASAAN sebelum ni..


p/s: Wifi USM blog neopets.com. Kesian syschorchio saya.huhu...
       nnt haku bwk kucing bela dlm bilik baru puas hati kot..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...