jom klik klik dan klik lagi!!!

Thursday, December 16, 2010

geram!!!

saya tgh geram ni!! bek men jauh2 dari saya,takut jd naga.
nah amik ni!!!


eh silap2..(tempias anak sedar plak)

*
*
*
*
*


haa..yg ni baru btul..

napa saya sgt geram? geram sgt saya napa? sgt geram napa saya?
ok2 saya bgtau sebelum readers rasa nk ketok saya sekuat kakitgn.. *takut*

skrang tgh ader citer keabadian cinta kt ASTRO n saya dh siap buat wish dr 1st tyme tgk iklan die tau... *munjung sedepa*
tiba2 ayah tkar chanel tgk phil lwn indon..  *merajuk*
nasib tgk muka coach phil yg sgt cute <3


isn't he cute (lempang diri sendiri)
tapi hr ni x nk marah2 sbb asyik kna puji budak tomey oleh miss diah (die saje nk bodek je 2)
so,nk keep k'comelan smpi kol 12...weeee~~~~


*pinjam pic org sbb diri sndiri x secomel ni*
p/s: saya sgt suke tgk citer naga yg 1st 2..hehe.. DIBO the GIFT DRAGON.. :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...